Marketingkommunikáció eszközök használata a Közművelődési Szakember 1. képzésen

Megyei irodák / Nemzeti Művelődési Intézet Csongrád-Csanád Megyei Igazgatósága

A képzés oktatója Szente Béla, a Csabagyöngye Kulturális Központ igazgatója volt, aki folytatta a marketing és PR témakört.

Beszélt a marketingeszközök jelentőségéről, hatásmechanizmusáról, tervezéséről. Hangsúlyozta a szlogen, a logó fontosságát, be is mutatott pár jó gyakorlati példát Ezt követően a marketingkommunikáció eszközrendszere, az integrált kommunikáció, a PR, a direkt marketing és az online marketing, szponzoráció, marketing kommunikációs rendszer bemutatása következett. A résztvevőknek, mint közművelődési szakembereknek tudniuk kell majd a jövőbeni munkájukban a marketingkommunikációs eszközöket használni a rendezvényszervezés során és ehhez kaptak most hasznos, gyakorlati ismereteket.

 

Zombori Zsuzsanna

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.