Marketingkommunikáció eszközök használata a Közművelődési Szakember 1. képzésen
Megyei irodák / Nemzeti Művelődési Intézet Csongrád-Csanád Megyei IgazgatóságaA képzés oktatója Szente Béla, a Csabagyöngye Kulturális Központ igazgatója volt, aki folytatta a marketing és PR témakört.
Beszélt a marketingeszközök jelentőségéről, hatásmechanizmusáról, tervezéséről. Hangsúlyozta a szlogen, a logó fontosságát, be is mutatott pár jó gyakorlati példát Ezt követően a marketingkommunikáció eszközrendszere, az integrált kommunikáció, a PR, a direkt marketing és az online marketing, szponzoráció, marketing kommunikációs rendszer bemutatása következett. A résztvevőknek, mint közművelődési szakembereknek tudniuk kell majd a jövőbeni munkájukban a marketingkommunikációs eszközöket használni a rendezvényszervezés során és ehhez kaptak most hasznos, gyakorlati ismereteket.
Zombori Zsuzsanna