Főbb feladatok, munkák:

    • a toborzási és kiválasztási folyamat teljes körű adminisztratív támogatása;
    • részvétel az új munkatársak beillesztési folyamatában;
    • a teljesítményértékelési rendszerrel összefüggő adminisztratív és megvalósítási feladatok ellátása;
    • részvétel gyakornoki és ösztöndíj programok kidolgozásában, népszerűsítésében és lebonyolításában;
    • HR riportok, kimutatások, levelek és adatbázisok készítése és naprakészen tartása;
    • részvétel képzések, tréningek és egyéb szakmai rendezvények, szakterületet érintő programpontjainak megszervezésében, adminisztratív támogatásában;
    • folyamatos kapcsolattartás a munkatársakkal és a külső partnerekkel, pályázókkal;
    • a HR munkatársak adminisztratív típusú munkájának mindennapi támogatása;
    • aktív részvétel egyéb HR projektekben.

Az álláshoz tartozó elvárások:

    • középfokú végzettség;
    • legalább 1 év HR területen, vagy adminisztrációs munkakörben szerzett szakmai tapasztalat;
    • felhasználói szintű MS Word, Excel, PowerPoint és Outlook ismeret;
    • a közösségi média használatának és alkalmazási lehetőségeinek ismerete;
    • jó szervező és kommunikációs készség;
    • nyitott, empatikus, precíz és proaktív személyiség;
    • jó problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
    • önálló, megbízható, tanulékony személyiség.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • szakirányú OKJ, vagy szakirányú felsőfokú végzettség;
    • a közművelődés területén szerzett szakmai tapasztalat.

Amit kínálunk:

    • változatos szakmai feladatok, folyamatos fejlődési lehetőség;
    • szakmai továbbképzések, tréningek, szakmai napok;
    • versenyképes fizetés;
    • stabil hátterű, folyamatosan fejlődő munkahely;
    • cafetéria rendszer, céges telefon;
    • a feladatellátáshoz szükséges infrastruktúra;
    • jó munkakörnyezet és csapat;
    • teljes munkaidős, határozatlan időtartamú munkajogviszony.

A munkavégzés helye: 1027 Budapest, Csalogány utca 47-49.

Jelentkezés az állásra:

Jelentkezni kizárólag az alábbi szkennelt,
PDF formátumú dokumentumok
allaspalyazat@nminkft.hu e-mail címre történő megküldésével lehet:

  • fényképes szakmai önéletrajz;
  • legalább egy szakmailag releváns referencia személy és elérhetőségei;
  • végzettsége(ke)t, egyéb szakképzettséget, szakképesítést igazoló dokumentum(ok);
  • aláírt hozzájáruló nyilatkozat (mintanyilatkozat külön mellékelve).

Az NMI Művelődési Intézet Nonprofit Közhasznú Kft. fenntartja a jogot, hogy bármelyik fentiekben jelzett, kötelezően beküldendő dokumentum hiánya (nem megküldése) esetén, az érintett pályázatot indokolás nélkül elutasítsa, vagy a pályázó személyt hiánypótlásra kérje fel.

Az e-mail tárgyában kizárólag az alábbiakat szükséges szerepeltetni (a pályázó nevének értelemszerű megadásával):
„HR asszisztens – pályázó neve”

A pályázatok benyújtásának határideje: 2018. 02. 26.

A munkába állás időpontja:
A HR asszisztens munkakör, az erre vonatkozó hivatalos értesítést követően, akár azonnali hatállyal betölthető.

NMI Művelődési Intézet Nonprofit Közhasznú Kft. rövid bemutatása

Társaságunk, a lakiteleki Népfőiskola Alapítvány által létrehozott szervezet, mely az Emberi Erőforrások Minisztériumával kötött közszolgáltatási szerződésben, valamint a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény vonatkozó rendelkezéseiben foglaltak szerint látja el országos és területi szintű közművelődési szakmai szolgáltató feladatait.

A több mint 150 munkavállalót foglalkoztató gazdasági társaság a 2018. év egyik legfontosabb feladatául, a belső HR folyamatok továbbfejlesztését jelölte meg.

 

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.