Főbb feladatok, munkák:
-
- a toborzási és kiválasztási folyamat teljes körű adminisztratív támogatása;
- részvétel az új munkatársak beillesztési folyamatában;
- a teljesítményértékelési rendszerrel összefüggő adminisztratív és megvalósítási feladatok ellátása;
- részvétel gyakornoki és ösztöndíj programok kidolgozásában, népszerűsítésében és lebonyolításában;
- HR riportok, kimutatások, levelek és adatbázisok készítése és naprakészen tartása;
- részvétel képzések, tréningek és egyéb szakmai rendezvények, szakterületet érintő programpontjainak megszervezésében, adminisztratív támogatásában;
- folyamatos kapcsolattartás a munkatársakkal és a külső partnerekkel, pályázókkal;
- a HR munkatársak adminisztratív típusú munkájának mindennapi támogatása;
- aktív részvétel egyéb HR projektekben.
Az álláshoz tartozó elvárások:
-
- középfokú végzettség;
- legalább 1 év HR területen, vagy adminisztrációs munkakörben szerzett szakmai tapasztalat;
- felhasználói szintű MS Word, Excel, PowerPoint és Outlook ismeret;
- a közösségi média használatának és alkalmazási lehetőségeinek ismerete;
- jó szervező és kommunikációs készség;
- nyitott, empatikus, precíz és proaktív személyiség;
- jó problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
- önálló, megbízható, tanulékony személyiség.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
-
- szakirányú OKJ, vagy szakirányú felsőfokú végzettség;
- a közművelődés területén szerzett szakmai tapasztalat.
Amit kínálunk:
-
- változatos szakmai feladatok, folyamatos fejlődési lehetőség;
- szakmai továbbképzések, tréningek, szakmai napok;
- versenyképes fizetés;
- stabil hátterű, folyamatosan fejlődő munkahely;
- cafetéria rendszer, céges telefon;
- a feladatellátáshoz szükséges infrastruktúra;
- jó munkakörnyezet és csapat;
- teljes munkaidős, határozatlan időtartamú munkajogviszony.
A munkavégzés helye: 1027 Budapest, Csalogány utca 47-49.
Jelentkezés az állásra:
Jelentkezni kizárólag az alábbi szkennelt,
PDF formátumú dokumentumok allaspalyazat@nminkft.hu e-mail címre történő megküldésével lehet:
- fényképes szakmai önéletrajz;
- legalább egy szakmailag releváns referencia személy és elérhetőségei;
- végzettsége(ke)t, egyéb szakképzettséget, szakképesítést igazoló dokumentum(ok);
- aláírt hozzájáruló nyilatkozat (mintanyilatkozat külön mellékelve).
Az NMI Művelődési Intézet Nonprofit Közhasznú Kft. fenntartja a jogot, hogy bármelyik fentiekben jelzett, kötelezően beküldendő dokumentum hiánya (nem megküldése) esetén, az érintett pályázatot indokolás nélkül elutasítsa, vagy a pályázó személyt hiánypótlásra kérje fel.
Az e-mail tárgyában kizárólag az alábbiakat szükséges szerepeltetni (a pályázó nevének értelemszerű megadásával):
„HR asszisztens – pályázó neve”
A pályázatok benyújtásának határideje: 2018. 02. 26.
A munkába állás időpontja:
A HR asszisztens munkakör, az erre vonatkozó hivatalos értesítést követően, akár azonnali hatállyal betölthető.
NMI Művelődési Intézet Nonprofit Közhasznú Kft. rövid bemutatása
Társaságunk, a lakiteleki Népfőiskola Alapítvány által létrehozott szervezet, mely az Emberi Erőforrások Minisztériumával kötött közszolgáltatási szerződésben, valamint a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény vonatkozó rendelkezéseiben foglaltak szerint látja el országos és területi szintű közművelődési szakmai szolgáltató feladatait.
A több mint 150 munkavállalót foglalkoztató gazdasági társaság a 2018. év egyik legfontosabb feladatául, a belső HR folyamatok továbbfejlesztését jelölte meg.
Hozzájáruló nyilatkozat - HR asszisztens